دل شکسته عالم

دل شکسته عالم

خواستم بگویم که: فاطمه مادر زینب است. باز دیدم که فاطمه نیست. نه، اینها همه هست و این همه فاطمه نیست. فاطمه ، فاطمه است
دل شکسته عالم

دل شکسته عالم

خواستم بگویم که: فاطمه مادر زینب است. باز دیدم که فاطمه نیست. نه، اینها همه هست و این همه فاطمه نیست. فاطمه ، فاطمه است

بازی فلش

بازی فلش Mini Basketball

لینک دریافت

یک بازی برای تمرکز

 بازی زیبایی که در اینجا ملاحظه می فرمایید یک بازی نوشته شده با جاوا اسکریپت است که به بازی تمرکز حواس شهرت دارد ، البته گفته می شود فقط نوابغ قادرند به مدت سی ثانیه یا بیشتر این بازی را ادامه دهند و همچنین خلبانان نیروی هوایی آمریکا می توانند بیش از یک دقیقه در این بازی استقامت نمایند .

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب ...

اوَّل دفتر

خدا را سپاس که عمر را در خواندن و نوشتن گذراندم که بهترین شغل را در زندگی، مبارزه برای آزادی و نجات ملتم می‌دانستم و اگر این دست نداد، بهترین شغل یک آدم خوب، معلمی و نویسندگی است و من از هجده سالگی کارم این هر دو.

و حماسه‌ام این که، کارم گفتن و نوشتن بود و یک کلمه را در پای خوکان نریختم. یک جمله را برای مصلحتی حرام نکردم و قلمم همیشه در میان من و مردم در کار بود و جز دل‌ام یا دماغ‌ام کسی و چیزی را نمی‌شناخت و فخرم این که در برابر هر مقتدرتر از خودم متکبرترین و در برابر ضعیف‌تر از خودم متواضع‌ترین بودم.

دکترشریعتی

مداحی:

اهلا من العسل(حاج محمود کریمی)
لینک دریافت

موش وگربه

موش وگربه عبیدزاکانی(بسیار طنز وپرمحتوا)

به آدرس زیر مراجعه کنید:


http://seyed127.blogfa.com/page/obeidzakani